مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-14سياسي

پارک علم و فناوری گیلان آماده حمایت از ایده و فکرهای نو 


اشخاص و شرکت های دارای ایده و فکر نو مورد حمایت های پارک علم و فناوری قرار می گیرند.

- ایسنا/گیلان رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت: اشخاص و شرکت های دارای ایده و فکر نو مورد حمایت های پارک علم و فناوری قرار می گیرند.

عبدالله حاتم زاده در مراسم تجلیل از واحدهای شهرصنعتی رشت با رویکرد فناورانه که با تقدیر از 17 شرکت برتر شهرصنعتی رشت همراه بود، بر لزوم همکاری متقابل علم و صنعت تاکید کرد و افزود: خدمت علم و نوآوری به صنعت و در قبال آن خدمت صنعت به علم و نوآوری حلقه ای مفقوده در حوزه صنعت استان است و چنانچه این ظرفیت ها بهم پیوند داده شود شاهد افزایش چشمگیری در ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد سرانه و رشد اقتصادی خواهیم بود.

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت های بسیار ارزشمندی در گیلان در حال فعالیت و تولید هستند که بعضا محصولاتی با تکنولوژی بسیار بالا را تولید می کنند.

حاتم زاده با ابراز خرسندی از توانمندی های شرکت های دانش بنیان در گیلان افزود: رسالت اصلی پارک علم و فناوری به عنوان حلقه واسط دولت و صنعت، ایجاد ارتباط بین علم و صنعت است تا از سویی کاستی های صنعت را توسط علم و از سویی دیگر نیازمندی های عملی و کاربردی علم را با صنعت پوشش داده و بتواند در توسعه صنعت و ایجاد نوآوری در صنعت و خلق ارزش نقش آفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری گیلان آماده حمایت از ایده و فکرهای نو 

پارک علم و فناوری گیلان آماده حمایت از ایده و فکرهای نو